16 sierpnia 2013

30-day Book Challenge- Dzień 4


Dzień czwarty:
Ulubiona książka z ulubionej serii


Poważnie...? Jak mam wybierać jedną jedyną z całej serii??? Toż to tortury!

Początkowo chciałam wykluczyć zbiory opowiadań, ale w Mieczu przeznaczenia jest jedno opowiadanie, które toczy się w Brokilonie z tego co pamiętam, poza tym te opowiadania akurat lubię.
Potem pomyślałam, że to mogłaby być Krew elfów, bo wtedy wszystko się tak naprawdę zaczyna.
Do głowy przyszedł mi jeszcze Chrzest ognia, bo z tego co pamiętam w tym tomie zawiązuje się kompania złożona z Geralta i Jaskra oczywiście, ale także krasnoludów, wampira i Milvy.
Jednak w Pani Jeziora, jakkolwiek smutna by nie była, jest jedno z najlepszych zakończeń jakie czytałam...
No i co teraz? Oczywiście, że nie wybiorę, łamię reguły, ale co tam. Cała seria jest ŚWIETNA! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz