01 stycznia 2016

2015

W tym roku wypisałam sobie pewne postanowienia, których będę starała się trzymać. To raczej wytyczne niż postanowienia noworoczne.
Po pierwsze co najmniej pół godziny z książką dziennie. Niestety. ale bywa, że nie poświęcam literaturze tego minimum...
Chciałabym także przeczytać te 30 książek, tak jak w roku 2015. Dlaczego nie więcej? Ponieważ mam nadzieję, że kierunek moich studiów stanie się także moją pasją, której poświęcę swój czas wolny, a nie tylko na zakuwanie do kolokwiów czy egzaminów (obudziła się na trzecim roku...), dlatego wiem, że zakładanie, że przeczytam więcej jest nierealne. I tak miałam trudność z przeczytaniem trzydziestu książek w zeszłym roku.
A poza tym stawiam w tym roku na gatunek. Chciałabym w tym roku przeczytać wiele książek z fantastyki, to mój czytelniczy cel na 2016. Tak bardzo mi tego brakuje!

A 2015? Ten rok, jeśli chodzi o literaturę, chyba niczym szczególnym o czym można wspomnieć się nie odznaczał. Pisałam chyba nieco więcej niż w 2014, niestety nie przeczytałam więcej.
Za to jeśli chodzi o sprawy około książkowe to założyłam profil na instagramie, co było dobrą decyzją. Sprawia mi to trochę frajdy :)
Zdążyłam zamieścić tam aż 100 zdjęć, dużo z nich to cytaty z obecnie czytanych książek, zrezygnowałam z zamieszczania ich na blogu.


A teraz trochę łatwiej- kilka obrazków ;)

Oto 9 najlepszych zdjęć z insta...
Według "lajkujących" (kolejność od największej liczby polubień):

I według mnie (kolejność przypadkowa):

A teraz czytelniczy rok 2015 na mapie :)

Oraz najlepsze książki, które przeczytałam (w tym roku dość skromna ilość):

Na koniec dorzucam jeszcze moje filmowe i serialowe odkrycia roku 2015:




Życzę wam wszystkiego dobrego, samej radości (radość to moje hasło na 2016!) i fantastycznych książek w tym roku! :)

8 komentarzy:

  1. Czytelnicza mapa to tam gdzie byłaś w książkach, dobrze rozumiem?
    *Jeśli tak to genialny pomysł :)

    Pozdrawiam serdecznie, Julia
    countrzwithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, pomysł podkradłam od Esy (http://esaczyta.blogspot.com/), ponieważ bardzo mi się spodobał :) Zamieszczam coś takiego już od dwóch lat, w tym roku nie chciało mi się tego opisywać :P

      Usuń
  2. Jest i Murakami, więc bardzo się cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę by postanowienia spełniły się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzę wszystkiego dobrego w 2016! :)

      Usuń
  4. Życzę Ci, abyś spełniła wszystkie swoje postanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzę wszystkiego dobrego w 2016! :)

      Usuń
  5. "Salem"! Uwielbiam!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń