22 maja 2011

Wykop książkę :)

1. Aby wziąć udział w konkursie, musisz być obserwatorem naszego bloga  www.wykopksiazke.blox.pl, www.wykopksiazke.blogspot.com
2. By wziąć udział w losowaniu książki, musisz dodać na swoim blogu tę notatkę, po czym na naszym blogu www.wykopksiazke.blox.pl lub www.wykopksiazke.blogspot.com dodać komentarz: DODAŁEM/DODAŁAM!
3. Konkurs trwa od dnia pojawienia się tej notki, do końca maja - do niedzieli, 29. maja, godziny 23.59 .
4. Wśród Waszych wpisów wylosujemy zwycięzcę.
5. Nagrodą jest książka M.V.Llosy "Zeszyty don Rigoberta". Nagrodzona osoba poproszona zostanie o podanie adresu w wiadomości mailowej (mail tylko do naszej wiadomości).
6. Wzięcie udziału w konkursie oznacza akceptację regulaminu.  Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!

Mam tylko jeden problem taktyczny (zresztą nie tylko ja)... A mianowicie nie wiem jak się obserwuje na bloxie :P

2 komentarze:

  1. Witamy serdecznie. Wystarczy, że na blogspocie obserwujesz :) napisz tylko u nas komentarz DODAŁAM, bo pogubimy się ;) do konkursu są już 4 osoby. Twojego bloga również dajemy do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, nie zauważyłam, że już dodałaś komentarz :) już jest OK :)

    OdpowiedzUsuń