02 grudnia 2011

Zapytajki 9

Na wesoły początek weekendu :)

fc barcelona (uwielbiam ten klub :) )
aleksander dumas,roślina z tytułu powieści (a nie lepiej przejrzeć jego bibliografię? :P)
gotowe szablony na sylwester (nie wiem dlaczego, ale przeczytałam gotowe szalone na sylwester :P)
"pismo lustrzane"
ekranizacje kellermana
czuje się trzy metry nad niebem
(gratulacje xP)
kobiet fotki kobiet bez twarzy (jakiś fetysz czy chcesz podstawić swoją twarz? :D)
sylwester żarty (yyy pomyliły Ci się święta? :P)
kobieta z karabinem w nodze (nigdy nie widziałam, ale chętnie zobaczę! ciekawe jaka jest amunicja :D)
wojna w wietnamie demotywatory
dziwna choinka
(ja tam zawsze ładnych szukam :P)

3 komentarze:

  1. Heh... dziwna choinka:) ja przeczytałam dzika;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym się czuć 'trzy metry nad niebem' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, szczególnie zaintrygowała mnie ta kobieta z karabinem w nodze. Genialne!!

    OdpowiedzUsuń