21 lipca 2011

Zapytajki 3

Na otarcie łez (moich oczywiście) :P

biedronkowe ksiazki (te biedronki zaczynają mnie już niepokoić ;D
gumpa autorka książek (ooompa looopma :D)
zaczytana-w-chmurach blog (ja Cieeee naprawdę jestem znana! xD)
z kogo wypada magiczna laska wilka (!?)
domowa biblioteczka pruszyński ( :O czy ja widzę "u"!? )
"peter watts" -"time out" -"millenium" -"millennium" -"pink floyd" -naomi -launchrock -ferragamo -herefordshire -"pulse canada" -"panorama"
(a cóż to za tajemnicza lista? :P)
przeklęty stephen king (ktoś tu nie lubi Kinga? :D (tak wiem chodzi o tytuł :P))
książki poddane ekranizacji (nie będzie Niemiec... aaaa to nie o to chodzi?)
gdzie można kupić magiczną książkę?
(w Hogsmeade :P)
jak skompletowac domowa biblioteczke (iść do księgarni i kupić książki...? :) )
jaka jest twoja ulubiona potrawa kuchni włoskiej (penne z sosem pomidorowym z fetą i oliwkami :) a Wasza? ;> )
kobieta (hmmm...)
cukiernia czy można mieć parasol (xD)
"kasandra_86" (kasandra uważaj ktoś Cię namierza! :D (nie powiemy mu, że źle wpisał jedną cyferkę? ^^))

9 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że odwiedzający Twojego bloga bardzo lubią kupować książki w pewnym znanym polskim markecie, którego nazwa zaczyna się na B ;)) Fascynuje mnie natomiast problem osoby, szukającej odpowiedzi na pytanie "z kogo wypada magiczna laska wilka" - nie znam odpowiedzi niestety ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki to jeszcze nic, były już konwoje :D

    Podejrzewam, że to Margonem, Tibia albo inne MMORPG ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. xD u mnie też ciągle te biedronkowę książki ;P
    Myślę, że ktoś usilnie próbuję znaleźć listę książek sprzedawanych w biedronce, ale mu się nie udaję ;]
    Cukiernia, czy można mieć parasol brzmi po prostu zabójczo xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ups.. Normalnie zaczęłam czuć się śledzona:D. Trzeba będzie wprowadzić jakieś zabezpieczenia i hasła, tak dla bezpieczeństwa:)). Poza tym czwarta od góry zapytajka... Ma ktoś wyobraźnię:D

    Pozdrawiam i nie smuć się już:)). Każdemu czasami wcina post lub kasuje część tekstu. Złośliwość rzeczy martwych, w tym przypadku komputera:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehehehe
    z kogo wypada magiczna laska wilka - dobre :)
    Kurczę! Że też ja nie mam takich kwiatków, zajrzałam, u mnie to tylko "książki za darmo 2011" :(
    a moja cannelloni! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja odpowiedź "w Hogsmeade" mnie rozbroiła xDDD

    Też uwielbiam penne z różnymi sosowymi wariacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym kupiła "magiczną książkę" ;D
    A i biedronkową książką nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywny wpis ;) Moje zapytajki też są nie lepsze, na przykład "Po co się czyta książki?". Ktoś szukał odpowiedzi i ciekawe, czy ją odnalazł ;)

    OdpowiedzUsuń