01 lutego 2013

Czarno to widzę...

Stos lutowy całkiem niezamierzenie przekrzywiony i czarny :)
Na samej górze prebook Drugi przekręt Natalii recenzja tutaj.
Wychwalałam, pisałam przy recenzjach innych kryminałów, że nie ma lepszych i... nie miałam własnych egzemplarzy. Zezłościłam się w końcu na własną hipokryzję i wreszcie kupiłam :) Oczywiście tylko dwa pierwsze tomy, bo... trzeci mnie przestraszył... (sic! jedyna książka, która wywołała takie uczucie). Mówię tu oczywiście o książkach Chattama :)
Dalej Harry Potter. Teraz zostały mi tylko 3 tomy! A obawiałam się, że będę kompletować serię powoli :) Bardzo ładne okładki.
Na końcu dwie książki za bardzo niską cenę, jedna za 50%, druga jeszcze tańsza. Efekt wyprzedaży w Kumiko, zaczynam coraz bardziej lubić tą księgarnię :) Co prawda niestety w ostatnim momencie dowiedziałam się, że nie mają Shantaram, która była powodem do całych tych zakupów (kupiłam tam wszystkie oprócz pierwszej)... ale teraz znów mam pretekst do kupienia książek :D

10 komentarzy:

  1. strasznie mi się podoba to nowe wydanie Harrego, jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, bo choć Harrego Pottera na półce mam to i tak to wydanie bym wziął, a co mi tam:) tak po prostu z sentymentu :) Dwie ostatnie mnie interesują i też te dwa tomy Chattama bo szczerze mówiąc o nim nie słyszałem : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się jest miłośnikiem kryminałów to warto sięgnąć po Chattama.

      Usuń
  3. Ale złożyło Ci się z tymi kolorami! :) Chciałabym zapoznać się z twórczością Olgi Rudnickiej, zatem podkradłabym Ci "Drugi przekręt Natalii". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zazdroszczę książki "Drugi przekręt Natalii" i tego wspaniałego wydania Harrego! Miłego czytania! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy stosik! Sama muszę skompletować "Harrego Pottera".

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją uwagę zwróciło ciekawe wydanie Harrego Pottera, pewnie "dla dorosłych" :) Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :) Bardzo ładne okładki są w tym wydaniu.

      Usuń