01 lutego 2012

Stosik, którego miało nie być

Stosika miało nie być z dwóch powodów- po pierwsze do dyspozycji mam tylko telefon komórkowy, dlatego zdjęcie z rodzaju tych, których bardzo nie lubię. Po drugie stosik początkowo miał zawierać tylko 3 książki, a dla takiego nie chciało mi się tworzyć posta :P
No ale wczoraj odwiedził mnie listonosz i stwierdziłam a co tam niech tradycji stanie się zadość!
Także tradycyjnie, pierwszego, jak co miesiąc stosik:

1. Ukąszenie Lynsay Sands to ta książka, która uratowała mój mały co miesięczny rytualik ;) Już się czyta :) Egzemplarz recenzencki otrzymałam od wydawnictwa Prószyński i S-ka- dziękuję! :)
2. Dzwoneczki nefrytowe w księżycowej poświacie wybór wierszy chiński nagroda za punkty z portalu a-g-w ;)
3. Lalka Bolesław Prus nie czytam lektur. Może to i dziwne u mola książkowego, ale lektury są dla mnie nudne. Jednak tą mam zamiar przeczytać, bo to chyba pierwsza w tym roku w miarę "normalna", czyli pisana prozą, może będzie ciekawa :)
4. Nie jestem seryjnym mordercą Dan Wells recenzja tutaj. Egzemplarz recenzencki otrzymałam od serwisu ZwB- dziękuję! :)

Stosik recenzencki od Muzy, jeszcze z listopada już rozmontowany, biblioteczny- o zgrozo!- jeszcze nie. Ogólnie przy łóżku mam obecnie 6 książek, w tym 4 cegły- Północ i południe, rozpoczęte Dallas '63, Lalkę i Grę o tron... Wszystkie to opasłe tomiszcza, ale mam ambitny plan rozbrojenia tego stosika w czasie ferii :) (zaczęły się w miniony poniedziałek ^^) No dobra... przyznam, że za Lalkę wezmę się dopiero jak zniknie cała reszta... :P

10 komentarzy:

  1. Patrząc na Twój stosik mogę tylko napisać kilka słów o Lalce, bo z resztą książek nie miałam przyjemności.
    Czytam Lalkę bardzo powoli, ale - jak na lekturę - całkiem miła i interesująca pozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję, że przeczytam ja w ekspresowym tempie ;) I że mi się spodoba :)

      Usuń
  2. O, jestem ciekawa seryjnego mordercy :)) Miłej lektury pozostałych książek stosikowych !

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik bardzo ciekawy. Czekam na recenzje i życzę udanej lektury!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubiłam lektury :) jakaś dziwna byłam ;)
    Stosik całkiem całkiem fajowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy stos:) Czekam na recenzje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ukąszenie" wydaje się ciekawe.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zabieram się za lekturę "Nie jestem seryjnym mordercą" ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam na oku kilka osób do polecenia, choć sama raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń