20 stycznia 2012

Top 10: ulubione postacie kobiece

Tu teoretycznie mam 15 bohaterek :P Ale Natalie i ekipe z PS można wziąć jako 2 ;)


Triss Merigold 
Bohaterka Sagi o Wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego.
Właściwie już nie pamiętam za co polubiłam Triss, wiem jednak, że poczułam do niej sympatię odkąd ją tylko poznałam w pierwszym tomie ;) Tutaj Triss z gry, widać, że robili ją faceci, bo nie była ona ruda, dokładnie pamiętam opis jej kasztanowych włosów ;)

Milva
Bohaterka Sagi o Wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego.
"Kradzione" z digartu ;)

Lisbeth Salander
Bohaterka Trylogii Millenium Stiega Larssona.
Niezwykle niezależna i oryginalna.

Nel Rawlinson
Bohaterka W pustyni i w puszczy Henryka Sienkiewiecza.
Kto nie lubił tej uroczej dziewczynki? :)

Alice Cullen
Bohaterka Sagi Zmierzch Stephanie Meyer.
Nie jestem wielką fanką sagi, ale... to takie urocze stworzonko ;D

Natalii 5...
Natalii 5 to powieść Olgi Rudnickiej o... pięciu Nataliach :) Jest na sali ktoś kto ich nie polubił? :P

Alexia Tarabotti
Bohaterka cyklu Gail Carriger.
Nie wspominałam o tym na blogu, ale w tamtym roku czytałam Bezduszną, trzeba przyznać, że Alexia to dość wyrazista postać ;)

Holly, Denis, Sharon i Ciara
Czyli babska ekipa z PS Kocham Cię Cecelii Ahern.
Tu małe "oszukaństwo", bo tych bohaterek nie pamiętam tak dobrze z książki jak z filmu.

I tu mała dygresja, a raczej żale- dlaczego tak mało jest fajnych bohaterek książkowych? :( Dlaczego są one tak płaskie, mało wyraziste?
No cóż poczekam na inne top10 może kogoś pominęłam...

12 komentarzy:

  1. Wszystkie postacie niezapomniane, a wśród nich 5 Natalii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alice Cullen to również i mój typ:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie licząc Alice (z filmu- książek nie czytałam) to wstyd się przyznać, ale wiem tylko kto to jest Nel. Faktycznie baby są jakieś takie mało ciekawe. Za to z 25-30 ciekawych postaci męskich wymieniłabym bez probelmów

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nic Ci się nie pokrywa ze mną:D No może poza Alice Cullen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam książkowej Triss, ale ta z gry bardzo mi się podobała. Czasami żałowałam, że nie jest postacią sterowalną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy ranking, ja nad swoim dłuuugo bym chyba siedziała, bo jakoś trudno mi wybrać 10 ulubionych postaci kobiecych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektórych osób nie znam,ale większość znam i też bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalie i Alice Cullen również lubię bardzo. Są nie tylko sympatyczne i takie "do lubienia", ale również bardzo ciekawie przedstawione. Lisbeth dopiero poznam, ale z tego co słyszę - na pewno się polubimy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lisbeth to moja ulubiona bohaterka z tych przedstawionych przez Ciebie. Babka z jajami, żadna tam mimoza ;)
    Alice też lubię, a do Nel mam słabość, sympatyczna dziewczynka. Natalie wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Alexii T. zgadzam się w 100 procentach. : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dziewczyny Sapkowskiego! :D

    OdpowiedzUsuń