07 września 2010

Dzień dobry-wieczór :)

Przeniosłam się tutaj z onetu.

Na poprzednim blogu zrecenzowałam:
Terry Pratchett Zimistrz
Stieg Larsson Trylogia Millenium
Cecelia Ahern P.S.: Kocham Cię
Roberta Ludluma Protokół Sigmy
Cecelia Ahern Gdybyś mnie teraz zobaczył
Corinne Hofmann Biała Masajka
Stephen King 4 po północy (jedno opowiadanie)
Nicholas Sparks
I wciąż ją kocham
Neil Gaiman Chłopaki Anansiego
Andrzej Sapkowski Lux Perpetua
Michaił Bułhakow Mistrz i Małgorzata
Corinne Hofmann Żegnaj Afryko
Ildefonso Falcones Katedra w Barcelonie
Robert Ludlum Manuskrypt Chancellora
Fannie Flagg Smażone zielone pomidory
Nicholas Sparks Na zakręcie
Stephen King Desperacja
Andrzej Pilipiuk Droga do Nidaros
Robin Cook Wstrząs
Wojciech Cejrowski Gringo wśród dzikich plemion
Jodi Picoult Bez mojej zgody

Trochę mi głupio stamtąd odchodzić, tak dużo już zamieściłam recenzji... ;)

Czytam właściwie wszystko. Romanse, kryminały, przygodowe, literaturę piękną czy dokumentalne. Nie lubię się ograniczać.

Biorę udział w trzech wyzwaniach czytelniczych, do każdego za niedługo powinno pojawić się rozeznanie.

Pozdrawiam wszystkie moliki (i mam nadzieję, że się tu zadomowię) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz